Team

Wij zijn diverse en hechte teams. Wij zorgen goed voor elkaar, waardoor we weer goed en onvoorwaardelijk voor jou kunnen zorgen. We vinden het belangrijk om echt contact te hebben, met elkaar en met jou. Alleen door oprechtheid ontstaat vertrouwen. Daarnaast vinden we het belangrijk dat we met elkaar plezier beleven, daardoor ontstaat ook weer de kracht om net meer te kunnen dan dat je eigenlijk dacht. We zijn altijd in beweging. Als team zorgen we voor creativiteit en lef om het anders te doen.

Inmiddels bestaat onze organisatie uit 2 begeleidingsteams voor de locatie in Kampen en 2 begeleidingsteams voor de locatie in de Wijk.

• 54 onvoorwaardelijk ondersteuners;
  • 1 administratief medewerker;
  • 1 staffunctionaris HRM;
  • 1 GZ-psycholoog;
  • 2 orthopedagogen;
  • 1 psychiater;
  • 1 directeur – bestuurder;
  • 3 leden Raad van Toezicht;
  • 3 verwanten in de Cliëntenraad.

Benieuwd naar hoe onze medewerkers hun werk bij Stichting ’t Kastheel ervaren? Neem dan hier een kijkje.

Meer weten?

Wil je meer weten over stichting Ela of heb je vragen?