Wat kunnen we voor je doen?

We bieden volop mogelijkheden voor jou om je dag zinvol in te vullen. We gaan voor het vergroten van de regie over jouw eigen leven. We zorgen voor zinvolle dagbesteding en waardering voor je eigen werk.

Op de Kattewaard wonen verschillende dieren die verzorgd mogen worden. Ook onderhouden we samen het groen: elke week gaan we een dag vuil prikken in de buurt en we werken driemaal per week samen met Staatsbosbeheer. Daarnaast hebben wij een webshop en een fysieke winkel in het centrum van Kampen, waar wij nieuwe en tweedehands Lego verkopen.

We hebben een werkplaats waar we samen mooie producten van bijvoorbeeld steigerhout maken. Ook sorteren we gebruikt speelgoed, zodat het weer hergebruikt kan worden.

Naast onze werkzaamheden op het erf komen we graag in Kampen, bij de kringloopwinkel, de winkelstraat of gaan wezwemmen bij het zwembad. Natuurlijk kijken we daarbij goed naar jouw zorgbehoefte en passen daar de prikkels op aan.

Ben je benieuwd hoe onze cliënten de zorg ervaren bij stichting Ela? Neem dan hier een kijkje.

Meer weten?

Wil je meer weten over stichting Ela of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op