Wat kunnen we voor je doen?

We bieden volop mogelijkheden voor jou om je dag zinvol in te vullen. We gaan voor het vergroten van de regie over jouw eigen leven. We zorgen voor zinvolle dagbesteding en waardering voor je eigen werk.

Op de Kattewaard wonen verschillende dieren die verzorgd mogen worden. Daarnaast onderhouden we samen het groen: we doen wekelijks een ronde vuilprikken in de omgeving en we maaien het gras op de camping bij het Ganzendiep. We werken vol overgave in onze eigen moestuin waar we proberen om zo veel mogelijk ons eigen eten te verbouwen.

We hebben een werkplaats waar we samen mooie producten van voornamelijk steigerhout maken. We sorteren gebruikt speelgoed, zodat het weer hergebruikt kan worden.

Naast onze werkzaamheden op het erf komen we graag in Kampen, bij de kringloopwinkel, de winkelstraat of we gaan zwemmen bij het zwembad. Natuurlijk kijken we daarbij goed naar jouw zorgbehoefte en passen daar de prikkels op aan.

Stichting Ela is kleinschalig en heeft een beperkt aantal woonplekken. Een concrete aanmelding voor onze wachtlijst is alleen zinvol, op het moment dat wij beschikbare woonplekken hebben, deze worden altijd concreet gemeld op onze website.

Ben je benieuwd hoe onze cliënten de zorg ervaren bij stichting Ela? Neem dan gerust een kijkje hier.

Meer weten?

Wil je meer weten over stichting Ela of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op.